///frank Skrevet November 17, 2016 Share Skrevet November 17, 2016 Har fått feilkode injector bank 2 0042FB på min X5. Den har drevet å nappet en gang ved pådrag av å til. Så før noen dager så nappet den 1 gang og stoppet. Den sto litt og startet like fint. Men har enda en napping ved pådrag. er ikke alltid det skjer. Noen her som veit ka det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hebra Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 mål motstand i dyser, napp av kontakt på dde, skal være 180kohm, sjekk ledningsdiagramm i ista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nilsen Skrevet Januar 21, 2020 Share Skrevet Januar 21, 2020 Har samme feil på min 2008 X5 3.0sd. Verkstedet vil bytte ledningsnettet mellom DDE og dysene.. Er dette løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 21, 2020 Share Skrevet Januar 21, 2020 1 time siden, Espen Nilsen skrev: Har samme feil på min 2008 X5 3.0sd. Verkstedet vil bytte ledningsnettet mellom DDE og dysene.. Er dette løsningen? Var dyser som var feilen på TS sin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå