Haukjem Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Hei, skulle stramme hånbrekket på bilen idag, siden det omtrent virket. startet med å stramme den tingen inne i rotoren. når jeg ikke fikk vridd den mere tok jeg den ca 10 klikk tilbake. så stramma jeg vaieren. men jeg stramma det så mye at brekket tok tak når den ikke var på og når den var fullt på kunne jeg forsatt vri på hjulet. hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Mulig du er fri for bremsebelegg på håndbrekket. Altså de har løsnet/rustet bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukjem Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 ja hadde tanken, men håpet det var noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Om alt er helt nytt så kan det hende du må kjøre med brekket på for å slite de til. Men selv da skal man kunne bremse ganske hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukjem Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 ok fant ut av litt ting. Den ene siden er helt fin. men den andre er ganske dårlig. det er masse bremsebelegg igjen, men det virker nesten som vaieren er for lang? strammer til den dingsen inne i trommelen, men vaieren er så jævlig lang fordet. strammer vaieren helt til, men den er forsatt slakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 (endret) 10 hakk tilbake er nå alt for mye,,,, stram til den låser og juster ett og ett hakk ut til den løsner, skal nærmest "subbe" da er di riktig justert.. men slakk maks inni bilen først Endret November 18, 2016 av Morty999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukjem Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 oki prøver det imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 gikk bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå