kenneth2861 Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Hei. Jeg har et problem med en E91 318 diesel 2008 mod Jeg skulle montere xenon i spredere. Men fungerte ikke bra. Fikk feilmeldinger selv om d var et sett fra GS med canbus. Og di funka ikke særlig bra. Og d ene tåkelyset ville ikke skru seg av igjenn. Så jeg demonterte dritten igjenn og monterte orginal pæra igjenn men den vil heller ikke skru seg av uansett hva e gjør Tatt av batteriet noen timer men også uten hell. Aå jeg må ta av kontakten pp pæra for og få d til å slutte å lyse. Og feilmeld sier bare at pæra er gåen. Noen som har opplevd samme eller lignende eller har peil på hva som kan være galt ?? Rimelig frustrert her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Det er mulig at xenon settet har ødelagt utgangen på lysmodulen. Det hjelper ikke med Can bus sett når de elendig laget med dårlig skjerming å ingen kontroll over spenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth2861 Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 Ok men vil ikke bmw få opp feilkode pp lysmodulen da? Eller at den er gåen ? Er det evt et alternativ da og bare gi faen i tåkelysa og ta di ut av fangeren ? Om d fort koster meg 10 laken å få fiksa 1 tåkelys d er egentlig veldig lite aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå