Jan E-28 Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Har en fremfanger fra Schmiedmann kjøpt for en evighet siden. Husker ikke merket, men ikke original. Ubrukt og ulakert. Har også ny ubrukt nyreblekk til V8. Samt en original brukt som er rustfri og rett, men slitt i lakken. Ligger i Bardufoss, men kan muligens sendes også om jeg har pakkemateriale tilgjengelig når jeg reiser opp der nå noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 9, 2016 Share Skrevet Desember 9, 2016 Hvordan pris ser du for deg, og vet du om passformen er grei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Desember 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2016 Beklager litt tid siden jeg var her inne. Passformen på fanger mener jeg var ok. Men jeg kjøpte en brukt isteden pga jeg syntes plasten ikke var så stiv som original. Så den vannrette flaten over listen er ikke like rett med samme form som en original. 500kr? V8 nyren prøvde jeg aldri, siden det var en feilbestilling. Den andre er original BMW, og passer som en. 300 og 400kr? -Neste gang som er sikkert jeg skal opp der det ligger er uke 8, men mulig en liten tur før det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Februar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2017 Bump: Nå er jeg innom der det ligger frem til torsdag kveld. Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Beklager, har ikke sett at du har svart. Tror jeg går for annen fanger da. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2017 Skal opp dit neste uke (uke 29). Gies bort til den som vil hente i Heggelia/Bardufoss (Nei jeg sender ikke). Om jeg blir ferdig med all pakking den uka og det fortsatt ligger der forsvinner de i bosset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå