Kjexen Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 Heisann. har en 2004 BMW e46 316 som ikke vill starte. tidligere har denne gått i nødmodus hver gang den har blitt varm å jeg skrur tenningen av og på. problemet har løst seg med å la bilen stå til den er kald igjen. men her om dagen startet jeg den opp på morgenen, iskald motor. da kom eml å motorlampe med en gang å bilen var i nødmodus. da jeg skulle starte den opp senere, ville den ikke starte i det heletatt. fikk lest ut feilkodene på den som var følgende 2a67 10855 VVT-Activation 2fa3 12195 HO-proc. failure coding missing Leste litt om VVT feilen, å noen mente jeg skulle få start på bilen viss jeg koblet den ut. noe som ikke funket. så mitt spørsmål til dere. må jeg bytte VVT Motor for å få start på bilen, eller er det noe annet jeg burde sjekke? Har forøvrigt sjekket bensinpumpe å sikringer. På forhånd tusen takk for all hjelp MVH Frustrert 316 eier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet November 26, 2016 Share Skrevet November 26, 2016 Sjekk at registeret ikke har hoppet over. Vanlig feil på 316/318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå