Dahlbrg Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 Hei, Jeg kjøpte for en måned tids siden en E36, ombygd med E46 front++++. Legger ved bilde. Jeg lurer på om det er noen her inne som har bygd/ombygd bilen- evt noen som kjenner vedkommende! forrige eier var lite behjelpelig og teknisk kyndig så kunne ikke fortelle stort. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 Jeg husker en her inne som gjorde den jobben, men jeg tror han brukte sedan-front, og ikke coupé som du har. Ellers så kan du få eierhistorikk hos vegvesenet om du ringer og oppgir registreringsnummer. Dahlbrg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet November 22, 2016 Forfatter Share Skrevet November 22, 2016 (endret) Okei jo takk tenkte å prøve lykken her først, hehe! Men kan vell hende jeg får prøve på det! Endret November 22, 2016 av Dahlbrg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå