Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har hatt dette problemet noen måneder nå, og merker at jeg blir bare mer og mer frustret.

Når jeg setter i tenningen og lar den stå uten motor på, funker radio/stereo helt fint, men idet jeg starter opp motor( uavhengig av om den står i P,N,D), går det 2-3 sek, så forsvinner den helt. Bare lyden som forsvinner. kjørecomputer,tv, navi... funker, kun lyden som kutter. Utrolig irriterende. Har sjekket sikringer, og der er alt på stell. Er største navi på 16:9.

Er en 02' 530d alt utstyr.

Setter pris på svar :-)

Skrevet

Om det er litt lite strøm på batteri så kutter den det som ikke trengs. 

På e6x kan man også kode hva som skal holdes i live under oppstart, kanskje det kan gjøres på e3x? 

Skrevet

ja ok. gir jo mening i og med at den kutter idet eg fyrer opp motoren. byttet batteri for et par uker siden uten forskjell. kan det har nokke med størrelsen på batteriet? kjører med 90 amp.

• 2 weeks later...
Skrevet

min E39 gjør dette også. mener dette var ganske stadard prosedyre på alle biler "før i tia". føltes kjent, ihvertfall. men, syntes det var litt old school når alt annet på bilen er såpass fancy. kan det altså kodes bort hvis man setter i gang med den slags? (er ikke lavt batteri på bilen btw!) er rimelig PC oppegående, så lurer på å anskaffe adapter etc. anyway..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...