e46Love Skrevet November 26, 2016 Share Skrevet November 26, 2016 Hei. Har hatt dette problemet noen måneder nå, og merker at jeg blir bare mer og mer frustret. Når jeg setter i tenningen og lar den stå uten motor på, funker radio/stereo helt fint, men idet jeg starter opp motor( uavhengig av om den står i P,N,D), går det 2-3 sek, så forsvinner den helt. Bare lyden som forsvinner. kjørecomputer,tv, navi... funker, kun lyden som kutter. Utrolig irriterende. Har sjekket sikringer, og der er alt på stell. Er største navi på 16:9. Er en 02' 530d alt utstyr. Setter pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Om det er litt lite strøm på batteri så kutter den det som ikke trengs. På e6x kan man også kode hva som skal holdes i live under oppstart, kanskje det kan gjøres på e3x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46Love Skrevet November 28, 2016 Forfatter Share Skrevet November 28, 2016 ja ok. gir jo mening i og med at den kutter idet eg fyrer opp motoren. byttet batteri for et par uker siden uten forskjell. kan det har nokke med størrelsen på batteriet? kjører med 90 amp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW LOVE Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 min E39 gjør dette også. mener dette var ganske stadard prosedyre på alle biler "før i tia". føltes kjent, ihvertfall. men, syntes det var litt old school når alt annet på bilen er såpass fancy. kan det altså kodes bort hvis man setter i gang med den slags? (er ikke lavt batteri på bilen btw!) er rimelig PC oppegående, så lurer på å anskaffe adapter etc. anyway.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå