Walaker Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Hei, lurer på om eksosanlegg fra touring passer over på sedan. Eksosen på bilen min er utett og katalysator er tom. Tenkte da å få tak i komplett anlegg fra motor å helt bak. Gjelder en e39 1998 520ia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Hei. Eksosen fra Touring passer på sedan. Du må kanskje skjære litt rundt eksosrøret bak. Bilen synes jeg og mange ser tøffere med stussen rett ut bak. Jeg har et komplett eksosanlegg fra en 1997 528 i fin stand. Det har doble katalysatorer og dobbel bakpotte, pluss litt større dimensjon på røret. En liten effektøkning kan påregnes. Eksosanlegget er delt så det er lettere å håndtere. Ikke lett å finne plass å skjøte 528 eksosen. Ble spesiallaget en skjøtestuss som har to eksosklemmer. Eksosen befinner seg i Stavanger og koster 2.000 kr ved henting. Frakt er dyrt med Posten. Det blir lengdetillegg på over 100 kr per del. Ca 800 kr i frakt. Jeg vil i tillegg ha 300 kr ekstra for innpakking og innlevering da det er mye arbeid, Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walaker Skrevet Desember 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2016 Herlig, takk for hjelpen. Har funnet eksos i nærheten så jeg slipper å tenke på frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå