HD91 Skrevet November 28, 2016 Skrevet November 28, 2016 (endret) Framsäten och dörrsidor sålt. Baksäte i Lightgelb (fällbart med skidsäck) finns kvar om någon är intresserad. PM eller hd91@m5portal.com alt nr 0046705796752 (Nicke) Endret Januar 27, 2017 av HD91
Eirik Viste Skrevet November 28, 2016 Skrevet November 28, 2016 Hei. Synd at jeg bor langt unna deg i Stavanger. Dette interiøret vil passe i min bil. Jeg har nettopp kjøpt en bil som har sandbeige farge på setene og hull i førersetet. Har blitt kjent med en som kjører ofte transport mellom Østlandet og Stavanger. Kan høre hvor mye han skal ha for jobben. Befinner setene seg i Karlstad? Alternativet mitt er å ta jobben med å skifte til sort interiør inklusiv teppet. Har delene liggende, men det er en stor jobb. Hilsen Eirik.
HD91 Skrevet November 29, 2016 Forfatter Skrevet November 29, 2016 (endret) 10 timer siden, Eirik Viste skrev: Hei. Synd at jeg bor langt unna deg i Stavanger. Dette interiøret vil passe i min bil. Jeg har nettopp kjøpt en bil som har sandbeige farge på setene og hull i førersetet. Har blitt kjent med en som kjører ofte transport mellom Østlandet og Stavanger. Kan høre hvor mye han skal ha for jobben. Befinner setene seg i Karlstad? Alternativet mitt er å ta jobben med å skifte til sort interiør inklusiv teppet. Har delene liggende, men det er en stor jobb. Hilsen Eirik. Hallå! Ja, den här färgen passar bra till sandbeige golvmatta. Där sparar du mycket jobb. Sätena finns mellan Karlstad och Grums, så det är ca 20 km väster om stan. Jobbar hemifrån 3-4 dagar i veckan och kan nog möta chauffören dagtid, om det blir så att han tar turen hit. Endret November 29, 2016 av HD91
Eirik Viste Skrevet November 30, 2016 Skrevet November 30, 2016 (endret) Det så ut til at det var en rammeskade på bilen, og jeg la straks planer om å selge bilen i deler. Men det gikk bra likevel. Jeg har vært i kontakt med han som kjører og må høre hvor mye transporten koster. Setene er rimelige, men jeg må sikkert betale 2.000 kr for frakten. Jeg kommer vel til en avgjørelse ganske snart. Jeg har et sort interiør med teppe liggende. Da vurderer jeg også å sette dette i bilen. Er en del jobb, men slipper å betale 3.400 kr da. Jeg holder deg oppdatert. Hadde jeg bodd på Østlandet hadde jeg kjøpt setene med en gang. Eirik. Endret November 30, 2016 av Eirik Viste
HD91 Skrevet Desember 4, 2016 Forfatter Skrevet Desember 4, 2016 OK! Ja, det är bara att meddela om det blir någon uppgörelse med chauffören.
HD91 Skrevet Januar 27, 2017 Forfatter Skrevet Januar 27, 2017 Komfortsäten och dörrpaneler är sålt. Baksäte passande sedan (limo) finns kvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå