dbekken Skrevet Desember 1, 2016 Share Skrevet Desember 1, 2016 Har hatt dette problemet med setene i min 2008 E92 335xi. Det knirker i ulike posisjoner. så jeg stiller ofte på det for å bli kvitt lyden. Dette er jo samme sete som sitter i mange andre BMW modeller også. Skal gå til innkjøp av en M3 og når jeg var på prøvekjøring merket jeg akkurat det samme i denne. Setet knirket på lik linje med setene i 335én jeg har. Noen som har hatt erfaring med dette? Er det noe man kan gjøre, må jeg bytte hele setet? Jeg orker ikke sånne lyder og er nødt til å gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbekken Skrevet Desember 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2016 Ingen som har vært borti dette tidligere :-)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 2, 2016 Share Skrevet Desember 2, 2016 Åjoda, vi har det i blant på førersetet på vår. Dakotaskinn, sportsseter. Men etter et halvt år med irritasjon og prøving med å stille på det ned og så opp igjen i front, prøvde jeg å stille det et hakk ned fra øverst i front på permanent basis. Da har det forsvunnet ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbekken Skrevet Desember 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2016 Man kan stille på det i ulike posisjoner for å få lyden til å gi seg litt, men dette er førersetet. Jeg kan ikke flytte så mye på det da jeg har en optimal kjøreposisjon =) Ikke noe man kan smøre opp eller bytte? Ingen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå