GĂ„ til innhold

Foring bak e39

Hagen321
 Share

Anbefalte innlegg

Tenker du pÄ den som er i mellom de to #19 delene? 

IsÄfall har jeg hÞrt at BMW mener disse er "life-time", sÄ de produserer ikke disse som reservedel og man mÄ da kjÞpe hele armen for Ä fÄ nye foringer. Men disse fÄes i powerflex, sÄ ville anbefalt deg det isÄfall. Mye billigere enn Ä kjÞpe helt ny arm! :) 

Vurderer Ä kjÞpe powerflex for begge disse foringene, bÄde den bolt #20 og #15 gÄr gjennom, da bakenden pÄ bilen fÞles veldig lÞs og ukontrollerbar. Har byttet alt bortsett fra disse nÄ, sÄ hÄper inderlig det er de som er feilen! Har du lignendes symptomer pÄ din og? :) 

Edit: F.eks her: http://shop.brakes.no/powerflex-foring-rear-lower-arm-rear-bush-til-bmw-e39-5-series-1996-2004.html

Endret av osteper
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er den ja😊 Kjedelig at disse ikke selges lĂžstđŸ‘ŽđŸ» MĂ„ bytte pga EU-kontroll, men tror jeg kanskje har lest meg fram til at det passer fra X5😊 Vurdert powerflex jeg ogsĂ„đŸ˜Š

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Henger meg pÄ RB her.
Har montert disse selv, eller har egentlig byttet ut alt av foringer i bakstilling med powerflex, bortsett fra i travers.
Husk Ä mÄle om det er m12 eller m14 bolt som er der fÞr du bestiller.(gjelder bakre foring)

Enkel jobb hvis man har verktĂžy til det.
Tok en kveld i garasjen Ă„ bytte alt.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...