Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenker du på den som er i mellom de to #19 delene? 

Isåfall har jeg hørt at BMW mener disse er "life-time", så de produserer ikke disse som reservedel og man må da kjøpe hele armen for å få nye foringer. Men disse fåes i powerflex, så ville anbefalt deg det isåfall. Mye billigere enn å kjøpe helt ny arm! :) 

Vurderer å kjøpe powerflex for begge disse foringene, både den bolt #20 og #15 går gjennom, da bakenden på bilen føles veldig løs og ukontrollerbar. Har byttet alt bortsett fra disse nå, så håper inderlig det er de som er feilen! Har du lignendes symptomer på din og? :) 

Edit: F.eks her: http://shop.brakes.no/powerflex-foring-rear-lower-arm-rear-bush-til-bmw-e39-5-series-1996-2004.html

Endret av osteper
Skrevet

Er den ja😊 Kjedelig at disse ikke selges løst👎🏻 Må bytte pga EU-kontroll, men tror jeg kanskje har lest meg fram til at det passer fra X5😊 Vurdert powerflex jeg også😊

Skrevet
11 timer siden, Hagen321 skrev:

Finner ikke kun foring👎🏻

Ikke når du går inn på performance sidene og leter blandt powerflex foringene heller?

Skrevet

Henger meg på RB her.
Har montert disse selv, eller har egentlig byttet ut alt av foringer i bakstilling med powerflex, bortsett fra i travers.
Husk å måle om det er m12 eller m14 bolt som er der før du bestiller.(gjelder bakre foring)

Enkel jobb hvis man har verktøy til det.
Tok en kveld i garasjen å bytte alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...