bmw4life92 Skrevet Desember 10, 2016 Share Skrevet Desember 10, 2016 Hei, Har et problem med å få nullstilt airbag lampa å får ikke EU godkjent 325'n.. Hos Bilia i Ski hadde de ikke utstyr til å gjøre noe med det på min OBD1. Lurer på om noen har en SIR3 liggende, som jeg kunne kjøpt. Kommer garantert til å trenge en sånn til min OBD1 i framtiden også. Er dette den som er under Verktøy på old.koed.no forresten? SIR VIII?? Mange takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 10, 2016 Share Skrevet Desember 10, 2016 Jeg har utstyr som går på ADS/OBD1, bruker det med INPA, har også Carsoft med 20 pin. Om det er Ski i Akershus så kan du sikkert ta en tur innom meg for å finne ut om det funker på bilen din. Da kan du eventuelt bestille samme ting på Ebay i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw4life92 Skrevet Desember 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2016 Tar gjerne en tur til uka om det passer, sender PM ang det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå