rookie Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 Hei, hva anbefaler folk av 2-din spillere, trenger ikkeno heftige greier da planen kun er og bytte spiller for utseende, samt Bluetooth og aux. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Hvilken bil er dette? Se om du finner noe på http://www.graviton.no/ Anbefaler en android-basert spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Kjøp eller rett fra eonon.com mye raskere levering enn graviton. Tok 5 dager fra jeg bestilte spiller til den kom på døra. Det er også mye billigere på eonon.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jedimindtriks Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Kjøpte selv fra graviton.no og fikk den dagen etter. etter som jeg har skjønt så er Erisin bedre enn Eonon, de bruker en bedre canbus og. dessuten fikk jeg med vindusantenne for DAB+ i prisen. Gikk ganske fint Kjøpte den her. https://graviton.no/produkt/klar/spesialtilpasset/bmw-1/erisin-101-android-for-bmw-e46-3-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 23 minutter siden, jedimindtriks skrev: Kjøpte selv fra graviton.no og fikk den dagen etter. etter som jeg har skjønt så er Erisin bedre enn Eonon, de bruker en bedre canbus og. dessuten fikk jeg med vindusantenne for DAB+ i prisen. Gikk ganske fint Kjøpte den her. https://graviton.no/produkt/klar/spesialtilpasset/bmw-1/erisin-101-android-for-bmw-e46-3-serie tja erisin har ikke samme fitment. Grunnet til at folk går for eonon er fordi den har 100% oem fitment, bra pris og ett lass med funksjoner. Erisin har nok bedre innebygd forsterker. Skal ikke se bort i fra at den er endel bedre til de som skal bygge heftig anlegg. Selv har jeg en gammel eonon unit med windows CE. Canbusen på den funker faktisk veldig bra, endring av volum skjer nesten momentant når jeg trykker på rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jedimindtriks Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Fitment? de ser dønn like ut. samme fester og. eller tenker du på en annen spiller en den vanlige? Virker som alt Eonon har, har Erisin og. men det jeg likte med erisin er at du plugger 40pinen rett i spilleren. ikke noe stor klumpete overgang med canbus adapter som tar plass bak spilleren. Canbus er innebygget i Erisin spillerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 7 minutter siden, jedimindtriks skrev: Fitment? de ser dønn like ut. samme fester og. eller tenker du på en annen spiller en den vanlige? Virker som alt Eonon har, har Erisin og. men det jeg likte med erisin er at du plugger 40pinen rett i spilleren. ikke noe stor klumpete overgang med canbus adapter som tar plass bak spilleren. Canbus er innebygget i Erisin spillerene. canbus modulen dytter du bare mot rattet, masse ledig plass der. på tråden til space ser det ut som erisin spilleren går over listen. mens her er ett bilde av eonon. Min personlige meninger er hvert fall at eonon ser bedre ut installert i bil. Smak er heldigvis subjektivt foto: space Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå