Robin L Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 (endret) hei. er på utkikk etter seter til min e34. stoff eller skinn. må være til sedan. alt av interesse. må være helt og greit. Endret Desember 16, 2016 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Hei har til stv.. forsetene vil jo passe, men ikke dem bak. Er sort skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2016 passer dørpanela da tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2017 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kent900 Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 ja dørpanel til fram dører passer både på sedan og stv.. Hvis du ikke har fått tak i har eg skinn interiør til deg men da bare fram seter og dør sider da det er til stv,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 16 timer siden, kent900 skrev: ja dørpanel til fram dører passer både på sedan og stv.. Hvis du ikke har fått tak i har eg skinn interiør til deg men da bare fram seter og dør sider da det er til stv,, Har du noen bilder da? Pris? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kent900 Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 3 timer siden, space-ace skrev: Har du noen bilder da? Pris? 😀 skal se om eg kan få tak i noen bilder av de. Glemt å si de er elektriske. OG er komfort stolene med armlene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 Er i Oslo til mandag, og kan sikkert få det med meg hjem da 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 Kjører da Oslo > Kristiansund. Så kan plukke opp på veien også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kent900 Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 On 4/4/2017 at 12.37, space-ace skrev: Gikk litt i glemmeboke dette her, da det har vert mye styr med flytting de 2 siste månedene. Men fortsatt på utkikk etter seter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå