maddelb Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 Trenger tips Når jeg kom ut idag å skulle på butikken la jeg merke til at bilen var så sykt lav bak på høyre side,ikke hatt noe ulyder eller noe sånt annet en at den har subba litt innimellom.. Knekt fjør ? Evt noe nødløsning man kan gjøre ? Da jeg er borte å må hjem mandag! 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 Ser ut som den fjøren har knekt ja.Jeg kommer ikke på noen nødløsning:(Men hvis du ikke har merket annet enn at bilen er litt lav på den siden og at den subber litt noen ganger,så bør det jo gå an å kjøre hjem så lenge man kjører litt mer rolig på humpete og dårlige veier. maddelb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddelb Skrevet Desember 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2016 Er justerbart så kansje jeg skal prøve skru den opp igjen ? hjulet er konstant oppi 😐 Den er bredda bak så er null plass der nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 Kjipt..:/Nei det nytter ikke å kjøre da:/Åja,så greit at det er justerbart,så at det var senk men ikke justerbart:)Ja prøv å juster den opp,det kommer litt an på hvordan fjæren er knekt men som oftest er det mulig å heve bilen litt,selvom fjæren er knekt.Jeg har gjort dette selv engang og det funket fint,satser på at du også er like heldig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddelb Skrevet Desember 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2016 Da skal jeg prøve på det først imorgen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddelb Skrevet Desember 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2016 Å satse på d går å holder til jeg kommer meg hjem 😰 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Desember 25, 2016 Share Skrevet Desember 25, 2016 Ja prøv det:)Får satse på det ja:)Max uflaks hvis ikke:/Funket jo for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Desember 25, 2016 Share Skrevet Desember 25, 2016 En annen løsning er jo å montere på reservehjulet(hvis du har det) på høyre side bak der fjæren er knekt.Mulig du får litt klaring mellom baksjerm og hjulet da,regner med det er 17-18" felger som står på bilen nå og reserve hjulet er 15".Men bilen pleier å bli litt rar å kjøre da,så anbefaler å prøve å heve bilen først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddelb Skrevet Desember 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2016 Takk for tips 😊 Skal prøve få den opp etterpå 🙂 Legger ut oppdatering til deg når jeg er ferdig 😬 Kristian 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddelb Skrevet Desember 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2016 Knekt tvert av 🤢 Men fått tak i andre fjører så da ordner det seg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå