maddelb Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 Noen som har den dysa med ledninger på til bmw 325tds å selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Desember 27, 2016 Share Skrevet Desember 27, 2016 Har du prøvd å opprette et emne i Ønskes kjøpt gruppen her inne på forumet?Mulig det er lettere å komme i kontakt med folk der som har ei slik dyse med ledning som du trenger. Jeg var bare innom en lokal bilopphugger å fant ei slik dyse med ledning,da jeg skrudde på E36 325tds før.Jeg betalt bare 50kr for den dysen der og den funket fint som bare det!:)Fikk den billig siden jeg skrudde den ut selv og fordi det ikke var noen garanti for at den fungerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddelb Skrevet Desember 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2016 Da har jeg gjort det 🙂 Litt fersk på denna siden 😅 Har hørt på alle bilopphuggerier rundt her men ingen som har 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet Desember 28, 2016 Share Skrevet Desember 28, 2016 Hehe,det er litt slik i begynnelsen:) Jeg spurte et par kompiser som har 325tds om de hadde en slik dyse liggende,det hadde de ikke dessverre. Men den motoren du har i din E36 325TDS M51D25 brukes i flere BMW modeller som E34,E38 og E39,mulig det blir litt lettere å finne en slik brukt dyse med ledning da.Vet også at det finnes 2 typer av den dysen,en gammel versjon og en ny versjon,eneste forskjell er kontakten.Begge passer din motor bare at du må spikke av litt plastikk av kontakten til den nye versjonen av dysen. Opel Omega 2,5tds brukte også samme motoren,men der er jeg litt usikker på om den dysen har samme kontakt.Mener at Opel hadde to forskjellige ledning nett på preface Omega og facelift Omega. GS,KOED,MECA og EBAY har den dysen,men der skal de jo ha blodpris for den:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddelb Skrevet Desember 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2016 Tusen takk for god hjelp 🙂 Settes stor pris på!! Ja de er helt sykt dyre 🤢 Synes liksom det er litt drøyt på en såpass gammel bil 😣 Men da skal jeg undersøke litt vettu 🙂🙂 Kristian 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå