Gabz Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 Har en '02-mod E39 520D sedan med originaleksos som ser utrolig kjedelig og tomt ut siden jeg har M5-fanger. Tenkte dermed å kjøpe noe slikt så det ikke ser så kjipt ut, men heller som på bildet under. Men er svingete og tricky å få det montert enkelt, så må kjøpes litt rør og lage det til slik at det sitter pent. Hvordan det gjøres er samme for meg så lenge det ser pent ut, sitter ordentlig og ikke lekker. Noen her som har kompetanse og interesse for å gjøre det for meg? Selvsagt mot penger. Send PM isåfall Holder til i Ås, Akershus men kan kjøre litt om det trengs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2016 Opp. Har bestilt potte slik som den linket over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2017 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå