Tom Andre Skrevet Desember 31, 2016 Share Skrevet Desember 31, 2016 Hei. Jeg skal skifte bunnpanne pakning på min bmw 320i e90 2006 mod. Er det noe man bør være obs på? Må man løsne retur rør å oljenivå føler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 31, 2016 Share Skrevet Desember 31, 2016 Du kan sikkert bytte pakningen/o-ringen til både returrøret og sensoren når du først er i gang der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Andre Skrevet Desember 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2016 Men må man ned med forstilling? Eller er det bare å skru ned bunnpanne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=[WiruZ]=- Skrevet Desember 31, 2016 Share Skrevet Desember 31, 2016 (endret) Beklager og skriver her. Men jeg er nettopp registrert. Men finner ikke ut hvordan jeg starter ny tråd? Bruker iPhone.. takk for svar. update: Fant ut av det. Endret Desember 31, 2016 av -=[WiruZ]=- Fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Andre Skrevet Desember 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2016 Ok så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 1, 2017 Share Skrevet Januar 1, 2017 Må henge opp motoren og senke traversen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Andre Skrevet Januar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2017 Så da er det ikke så fort gjort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 1, 2017 Share Skrevet Januar 1, 2017 Litt jobb er det med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå