danskiii Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 Heisann folkens. Driver og pusser og gnikker på noen dørtrekk og taktrekk, men legger merke til det har vært noe fukt her før. Er det noe jeg burde tenke på, ta tak i? Kan ta bilde av taktrekk imorgen men legger ved ene baksiden av dørtrekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2017 tenker på mugg og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2017 Share Skrevet Januar 3, 2017 Vet at broren min har fjernet mugg i seter osv med Biltema skairens/kunstlærrengjøring men det funker nok dårlig når underlaget er porøst som dette. Ville nok prøvd å fått det vekk... danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2017 4 minutter siden, 316 skrev: Vet at broren min har fjernet mugg i seter osv med Biltema skairens/kunstlærrengjøring men det funker nok dårlig når underlaget er porøst som dette. Ville nok prøvd å fått det vekk... har vasket over og gnikket bort det øverste laget med papp, dumt å sette det inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 3, 2017 Share Skrevet Januar 3, 2017 Mugg og sånt vil ikke vokse i lav luftfuktighet, slik det normalt er i en bil som brukes. Jeg ville brukt det som det er og passet på at bilen er normalt tørr inni. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå