Christian McG Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 Fikk ikke lukket igjen bil døra mi.. den gikk ikke i lås, regnet med det bare hva vaieren som er frossen siden det er -5 grader h er jeg bor.. men jeg måt selvsagt bare røre.. Som du ser på bildet så har jeg trykt den karn derr heilt inn.. å nå får jeg ikke den ut.. tenkte den skulle komme ut når jeg tar i dør håndtaket.. ikke vet jeg.. setter STOR pris på noen som vet siden jeg må ha bilen iorden pga jobben :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 hold håndtak opp, stikk fingen inn og dra den ut. om den ikke kommer, da er den frosset, carm den opp og prøv igjen. har samme køddet på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian McG Skrevet Januar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2017 Satt bare bilen i en varm garasje over natten, da spratt den tilbake. Jeg må nokk ta å smøre opp vaieren tipper jeg. Takk for svar 👍 D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 3, 2017 Share Skrevet Januar 3, 2017 Hjelper å spray inn litt olje, tror jeg brukte noe fra Wurth som driver ut vann da jeg fikk problemet i fjor. Har ikke kommet tilbake enda, vært -10 her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå