dopus Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 (endret) Hei. Har bestillt og fått noen led ryggelys som jeg vil teste på min F11. Men skjønner ikke helt hvordan jeg får tilgang til lyspæreholderen.Disse sitter jo i bakluken. Har tatt vekk coveret som dekker over varseltrekant/førstehjelpspute, men der er det bare tilgang til bremselyspæren, ut i fra det jeg kan se. Hvordan får man tilgang til rygglys pæren???? Endret Januar 7, 2017 av dopus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2017 Ingen som har skiftet disse pærene, og vet hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayEK Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Se fra 16min 55sec. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2017 Hmm så mye arbeid for å skifte to stk pærer. Hmm. Den på videoen var jo selvfølgelig en f10. Men prinsippet er vel kanskje det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayEK Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Fremgangsmåten skal være den samme, ja :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå