Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Nettopp kjøpt en bmw 1 serie 2014 modell, og i denne var det ikke navigasjon. Det er for så vidt ikke noe jeg trenger, men som er kjekt å ha de få gangene man får brukt for det. Sjekket opp på bmw hva det ville koste å ettermontere, og fikk den svimlende pris av 17990 kr!!!!!!!!!!! Kan det virkelig koste så mye for å programmere navi på skjermen som allerede er i bilen. Jeg ble helt satt ut. Noen som har tips, råd eller erfaring med dette? Og evnt vet om et rimeligere sted å gjøre dette hos?

Skrevet

Det er ikke mulig å programmere navi på skjermen du har. Du må bytte komponenter.

Det er nok mulig å få dette noe rimeligere med litt egeninnsats, men jeg synes ikke prisen du har fått var så aller verst om dette var fra en BMW-forhandler.

Ville forøvrigt montert navigasjon professional (større skjer, flere funksjoner) om du først skal gjøre en slik jobb.

Skrevet

3 ganger i året, da bør nok en Tom Tom eller tilsvarende gjøre en grei nok jobb ja. Om du har DAB+ fra før, ja så er det mye penger for litt navigasjon kan du si

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...