linnmarieronning@live.no Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 Hjelp! Nettopp kjøpt en bmw 1 serie 2014 modell, og i denne var det ikke navigasjon. Det er for så vidt ikke noe jeg trenger, men som er kjekt å ha de få gangene man får brukt for det. Sjekket opp på bmw hva det ville koste å ettermontere, og fikk den svimlende pris av 17990 kr!!!!!!!!!!! Kan det virkelig koste så mye for å programmere navi på skjermen som allerede er i bilen. Jeg ble helt satt ut. Noen som har tips, råd eller erfaring med dette? Og evnt vet om et rimeligere sted å gjøre dette hos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 Det er ikke mulig å programmere navi på skjermen du har. Du må bytte komponenter. Det er nok mulig å få dette noe rimeligere med litt egeninnsats, men jeg synes ikke prisen du har fått var så aller verst om dette var fra en BMW-forhandler. Ville forøvrigt montert navigasjon professional (større skjer, flere funksjoner) om du først skal gjøre en slik jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linnmarieronning@live.no Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2017 Okei! Takk for svar! Syns prisen var svimlende høy "bare" for en navigasjon, men jeg vet jo ikke omfanget av jobben av dette. Men det er altfor mye for meg, da jeg bruker det kanskje 3 ganger i året! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 3 ganger i året, da bør nok en Tom Tom eller tilsvarende gjøre en grei nok jobb ja. Om du har DAB+ fra før, ja så er det mye penger for litt navigasjon kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linnmarieronning@live.no Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2017 Har jo navigasjon på telefonen, så er ingen krise akkurat, men syns skjermen er flott plassert og hadde vært fint å kunne bruke den til navi, men ikke verdt 18k syns jeg. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå