Skulebollen Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 Hei! Lurer på om noen her vet om man fikk e36 m3 med girkule med lys i originalt? Og om det finnes noe delenr. på denne? Tenker ala dette: Hva er evt. forskjellen på disse to girkulene her?: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e36-coupe-m3_3_2/tilbehor-interior-girkuler Ser det står den ene er original, og den andre står det at heter girkule skinn 89 design/ u lys.. Har da den originale lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2017 Fant ut litt mer selv Fant delenr. med lys: 25112228742 og uten lys: 25117896884 Men lurer fortsatt på om den ble levert originalt med lys, og om evt. stikket ligger klart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Med mindre du er fryktelig langt unna bilen din kan det umulig være vanskelig å se under der om det ligger noen ledninger der vel ? Har til nå aldri sett en orginalbil med lys i girkulen, personlig liker jeg det heller ei, men det er jo en smaksak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Har aldri sett det originalt. Samtidig som man kjøper lys kule, må man kjøpe det de kaller originalt ledningsnett. Er plug and play på en stick under midtkonsollen - husker ikke om det var til elvindu eller sigarettenneren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 Bilen står 8 timer unna meg Girkulen skal jo vere original ifølge GS da.. Har du link til ledningsnettet bimmerfun? Ble litt usikker om det aldri ble levert originalt.. Legg gjerne inn bilder om noen har montert dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 De solgte det på Koed. Men etter de dessverre endret den gamle nettsiden finner jeg ikke den igjen. Kanskje sende de en mail? Tror dette er originalt utstyr som har kommet i etterkant fra da E36 ble solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 (endret) http://www.schmiedmann.no/no/bmw-e36/4445-nytt?produkt=25-11-2-231-561 Gs selger også ledningsnettet Nr4 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e36-coupe-316i/etk_delekatalog-giroverforing-25_0015 Endret Januar 13, 2017 av bimmerfun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2017 Takker for hjelp! Da skal jeg finne utav det Så spørs det bare om det faktisk er 900 kr penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå