Hollabaloo Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 (endret) Får denne feilmeldingen: Siden det refereres til "ADS-part", er det del nr 2 på skissen under som er defekt? Det eneste merkelige jeg opplever for tiden er at ASC-lampa blinker oftere enn vanlig når jeg gir gass. (ja, det er vinter og glattere, men den har ikke vært så sensitiv før). Har ikke trøbbel med ujevn tomgang eller rufsete gange. Endret Januar 15, 2017 av Hollabaloo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Januar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2017 (endret) Tror kanskje jeg fant problemet. ASC-kabelen har jo masse slakk, det skal den vel ikke ha? Er vel sannsynlig at vaieren har løsnet i andre enden i justeringsmotoren (vist under) ? Kabel-funksjon kan jeg forresten sjekke selv imorgen med INPA, sånn som dette: Endret Januar 14, 2017 av Hollabaloo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 Funksjonstestet og strammet vaier, satser på at det holder Før: IMG_0002.mp4 Etter: IMG_0001.mp4 Otis og bmwmann24 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå