8370lkn Skrevet Januar 17, 2017 Share Skrevet Januar 17, 2017 Hei. Andre som plages med dette? : 2015 BMW 320d F31 iphone streaming bluetooth Prøver å spille musikk som ligger på telefonen min via bluetooth men det funker ikke. Får ringt fra telefonen og Connected drive fungerer. Hva har jeg glemt å slå på eller av? mvh Gunnar Nordahl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 17, 2017 Share Skrevet Januar 17, 2017 Hvor har du musikken din lagret? i iphone music eller en app som spotify? Du må også velge external device under Media menyen. Spiller fint fra Spotify, men da må du starte appen først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8370lkn Skrevet Januar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2017 Hei. Ligger lagret på iphone music. Spotify funker fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 Oppdatert software på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8370lkn Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2017 Hei igjen. Ja, oppdatert software både på bil og mobil. Hadde litt med oppdateringer før jul for da lå vist serveren nede. Bilde av verson vedlagt. vin K430158 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 Hvordan ser det ut under media menyen? Du må velge External Device og Bluetooth. Som du sikkert gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8370lkn Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2017 Ja, alt ser ut til å være slik det skal. Det har fungert tidligere med iphone 6. Så jeg tror jeg tar en reinstall på iphone7 og ser om det hjelper. Takk for tips så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8370lkn Skrevet Januar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2017 Hei Fant ut at jeg skulle prøve å starte musikk appen og den første melodien på iphonen. Da får jeg spilt av men slik var det ikke tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 21, 2017 Share Skrevet Januar 21, 2017 Kan være iPhone oppdatering som gjør det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå