lowisalifstyle Skrevet Januar 17, 2017 Share Skrevet Januar 17, 2017 (endret) Heisann eg har fått havari på min m50b25, og har Ein M52TU 523 motor fra e39 på hånd med dobbel vanos, eg får med ews nøkkel ringantenne og styreenhet. Eit par spørsmål, denne motor har vert automat så eg veit det er noe med ledningsnettet som må gjøres, min e manuell ka problem kan oppstå? Og er det nåkken som kan fortelle meg om det er nokke Anna problem som kan oppstå ?:) Det er snakk om Ein e36 cupe, orginal 320 som er ombyggd til 325 Endret Januar 17, 2017 av lowisalifstyle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 (endret) På disse er det mye forskjellig. Selv om du får med hele ledningsnettet fra M52U blir dette vanskelig. Selv på e39 frarådes det å gå fra M52 (enkel vanos) til M52TU (dobbel vanos) hvis du ikke har langt over snittet greie på BMW. M50 til M52TU blir et stort sprang. Mye kommunikasjon som foregår i DME på e39 M52TU (MS42) vil stoppe opp. Går blant annet gjennom instrumentpanelet. Du må nok finlese koblingskjemaer fra begge motorene, for dette er ikke plug and play. Automat til manuell er minste problemet. Man kan lure systemet til å tro at den står i Park. Eller programmere om DME. Endret Januar 18, 2017 av MrBrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå