Bmwray Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Hei. Den ene bakdøren har ikke virket på sentral låsen på rundt 6-7 år. Har låst denne manuelt til tider, i det siste var den hard å presse ned den låse pinnen. Nå vil ikke døren opp, om jeg tar i håndtaket fra innsiden kommer låse pinnen opp men den går ned igjen. Hvordan skal jeg komme til å få ordnet dette når døren er igjen? Blir vel vanskelig å få opp dørtrekket, kan det holde med det dekselet rundt innsiden på dør låsen og hvordan skal jeg få opp døren igjen? Takker for hjelp 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Dørtrekket er enkelt å ta av og på det Skrue i håndtaket også noen klips rundt omkring. Så kan du se om det er noe tull på gang med mekanismene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Januar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2017 (endret) Ja, da kal jeg se etter skruen også prøve å få det opp og se etter feil.. Endret Januar 20, 2017 av Bmwray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Se inne i det innvendige håndtaket. Er en liten knott du må vippe ut også er den bak der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå