BMW x1 Skrevet Januar 21, 2017 Share Skrevet Januar 21, 2017 (endret) Eg har kjøpt ledbar som eg tenkte å montere på BMW X1, F48. Kor finn eg styrestraum til releet på denne bilen som har originalt LED hovedlys? Endret Januar 21, 2017 av BMW x1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nessarampen Skrevet Desember 11, 2017 Share Skrevet Desember 11, 2017 Fikk du svar på dette? Er i ferd med å skal montere Hella Comet 200 xenon i nyrene på min 10 X1. Har tatt ut nyrene og skrudd fast lyktene, men spekulerer litt på koblingen. Kan man ta styrestrøm til releet fra + på langlyset, og hvor henter man + fra batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Desember 12, 2017 Share Skrevet Desember 12, 2017 På de bilene jeg har montert ekstralys så har jeg brukt CAN BUS adapter. Dette har fungert utmerket og er ganske enkelt å kople opp. De jeg har montert er kjøpt hos bilradiospesialisten, men det er sikkert flere som selger slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nessarampen Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 Takker! Bruker du å montere dette adapteret i dashbordet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2017 Share Skrevet Desember 14, 2017 Canbus adapter kobles på hvor som helst på busen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nessarampen Skrevet Desember 16, 2017 Share Skrevet Desember 16, 2017 Takker for svar. Hehe, jeg er vist litt på jordet her. Disse nymotens greiene...😂 Hvor som helst på busen..... hvor vil dere anbefale å montere dette adapteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW x1 Skrevet Desember 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2017 (endret) Eg monterte CanM8 under hanskerommet/fram om døra på høgre side på min X1, 2016mod Endret Desember 16, 2017 av BMW x1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nessarampen Skrevet Desember 17, 2017 Share Skrevet Desember 17, 2017 On 16.12.2017 at 19.26, BMW x1 skrev: Eg monterte CanM8 under hanskerommet/fram om døra på høgre side på min X1, 2016mod Flott - takker! 👍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå