Mickl Skrevet Januar 21, 2017 Share Skrevet Januar 21, 2017 (endret) Hvorfor bruke en spesial interface kabel når man kan ha vanlig ladekabel og vanlig AUX kabel i steden? (Se bilde under) Har etter tidligere erfaringer merket att kvaliteten på AUX er mye dårligere en usb, men på den bilen jeg har nå fungerer ikke det med vanlig ladekabel for å streame musikk. Kanskje det er en interface kabel jeg trenger? Klarer bare ikke å forstå helt hva greien er med denne kabelen her om det ikke skulle være noe spesielt. Noen som har peiling? Endret Januar 21, 2017 av Mickl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 (endret) Det er ser ut som en hjemme mekka kabel. Det BMW leverer er en Y kabel. Hvor strøm hentes via USB og lyd via AUX, så har du en USB og en AUX kabel vil det fortsatt fungere Endret Januar 22, 2017 av Eivind320x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 (endret) Det sitter noe elektronikk i den klumpen på BMW's Y-kabel. For biler som trenger Y-kabel (kommer ann på årsmodell og utstyrsliste) funker det ikke å plugge i en vanlig USB kabel + AUX kabel. Det finnes kopier av denne Y-kabelen rundt omkring, noen funker, andre funker ikke. Jeg kjøpte en kopi som ikke funka og endte til slutt med å kjøpe original Y-kabel. Endret Januar 22, 2017 av OveN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå