McLovin<3 Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Hei, skal montere anlegg i bilen og lurer på om dere har noe tips på spillere og diverse kabeloverganger som må til for å få alt til å fungere Visst du har gjort installasjon av dette selv håper jeg at du kan sende over noen bilder av dette<333 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Før du får mye svar, så bør du nok skrive hva som er i bilen fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jedimindtriks Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Jeg har e46 versionen av denne: https://graviton.no/produkt/klar/spesialtilpasset/bmw-1/erisin-101-android-for-bmw-e39-e53-5-serie Fungerer utrolig bra. Eneste som var kjipt var å trekke kabel fra bagasjen siden jeg hadde BMW original navi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
McLovin<3 Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Jeg har allerede amp+sub. Trenger hovedsaklig ISO-overgangskabler(?) og spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
McLovin<3 Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Tenker alt opptil 3-4k Vil ha 1 din spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå