GFossen Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Hei! Har en 2003 320 dat som i det siste har slått seg vrang. Den "lugger" på turtall, soter mye på ca 2000 omdr, drar dårlig. Jeg har prøvd å se over det som er, uten hell, da jeg ikke har skrudd på disse før. Når jeg gir gass, suser det noe voldsomt på høyre side av motoren (sett fra fronten og inn mot bilen). Jeg prøvde å se og kjenne om det var hull i noen slanger, men fant ikke noe. Noen som har opplevd noe lignende eller har tips? (Muligens en liten oljelekkasje, men ikke noe nevneverdig da det ikke minker olje, røyken er kull svart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Svart røyk tyder på luft mangel. Suselyd tyder på lekkasje av trykk. GFossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFossen Skrevet Januar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2017 Så en gåen slange kan da være årsaken? Isåfall, hvilken slange kan det være på høyre side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Trykk slangen til IC går ned der fra innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFossen Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 Fant feilen! Ladetrykkslange fra IC som var sprukket. Takker for svar og hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Kult at du fant feilen så fort! GFossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå