Gå til innhold

98 % rustfri liksom?


gullsakar
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, stig. skrev:

neeei du dæven... dette blir så tåpelig synes jeg, sånne begrep som f,eks 99% rustfri er jo ikke en virkelig beskrivelse, det sier seg jo selv, såpass burde vel folk skjønne, INGEN demonterer en hel bil i sveiseskjøter osv før salg for å kalkulere hvor mye rust det er på en bil, sånn er det bare, å satt på spissen så er jo en bil som 99% rusfri fortsatt meget rusten. 

99% er vel et begrep som i at den er "ok" i mine øyne, men kjøper man en gammal e39 så må man forvente rust.

Hele poenget mitt med tråden.. jeg vil det begrepet til livs.. selv er jeg ikke dum nok til å tro at en 15 år gammel E39 er rustfri. Å som sagt bildet av bakluka var et eksempel på rust man ikke vet om. Helt klart, dette kan man jo ikke gjøre før salg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gullsakar skrev:

Hele poenget mitt med tråden.. jeg vil det begrepet til livs.. selv er jeg ikke dum nok til å tro at en 15 år gammel E39 er rustfri. Å som sagt bildet av bakluka var et eksempel på rust man ikke vet om. Helt klart, dette kan man jo ikke gjøre før salg. 

ja men sånne begrep blir man ikke kvitt veldig enkelt, 99% rustfri er kommet for å bli,

samme er jo hvis en bil er "knakende god" ? altså jeg har hatt mye gammal ræl men lite som knaker.

motor maler som en katt, det siste jeg vil er å ha en motor som faktisk maler som en katt.

gearkassa girer som en drøm ? åssen skal man tolke det liksom. enten så girer den som den skal eller ikke, verre er det ikke.

bilen går godt ? hele poenget med en bil er vel ikke at man skal gå, hverken du eller bilen.

(å sånn her kunne jeg sittet å kverulert lenge, det er så mye feil/dumme utrykk når det kommer til bruktbil)

 

det jeg prøver å si er at det er så mange feil måter å beskrive en bil på, så man kan liksom ikke henge seg opp i en ting, man får få en enkel beskrivelse, å dra å se på den, enkelt å greit.

Endret av stig.
fordi jeg har dysselekksi light tydligvis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stig. skrev:

ja men sånne begrep blir man ikke kvitt veldig enkelt, 99% rustfri er kommet for å bli,

 

(å sånn her kunne jeg sittet å kverulert lenge, det er så mye feil/dumme utrykk når det kommer til bruktbil)

Helst ikke gjør det for det ble noe søkt sammenligning og bare teit.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...