FelixBmw Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Hei, kjøpte meg nylig en bmw 1 serie. Jeg har aux input under armlene i bilen, men spilleren min har ikke noe aux funksjon. Det er standard radio/stereo som sitter i bilen, så jeg finner dette ganske rart. Setter pris på svar eller om noen vet hvordan jeg kan få fikset dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Funksjonen må kodes opp på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FelixBmw Skrevet Februar 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2017 Er det mulig å gjøre dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Ja, med korrekt utstyr. Ta en titt i diagnosetråden for mer informasjon rundt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Kn Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Du er ikke interessert i denne da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå