Kim-Stian Karlsen Skrevet Februar 12, 2017 Skrevet Februar 12, 2017 (endret) Sliter litt med vibrasjon i fremre del av motor når varmeapparatet er av. Når jeg slår på så forsvinner den så og si.Merker ikke forskjell selvom ac er av eller på.Skjer kun på varm motor. Dynamo ? AC kompressor eller strammer som tuller seg? Er en 325d Endret Februar 12, 2017 av Kim-Stian Karlsen
Otis Skrevet Februar 12, 2017 Skrevet Februar 12, 2017 Hvordan merker du at det er fremkant av motor? Og kommer det bare når klima er på?
Kim-Stian Karlsen Skrevet Februar 12, 2017 Forfatter Skrevet Februar 12, 2017 (endret) Meget mulig lyden lurer meg. Prøvde å fremprovosere lyden nå isted. Kommer på varm motor ihvertfall.Kom med engang når jeg slo av klima isted.Når jeg skrudde på så forsvant den så og i. Virker ikke som om det spiller noe rolle om ac knappen er på eller ikke. Endret Februar 12, 2017 av Kim-Stian Karlsen
Otis Skrevet Februar 12, 2017 Skrevet Februar 12, 2017 Hører ingenting unormalt på den videoen der jeg.
Kim-Stian Karlsen Skrevet Februar 12, 2017 Forfatter Skrevet Februar 12, 2017 Dårlig video desverre! Satt på mobilen når jeg fant den. Denne stemmer mer.Kanskje ikke så høy lyd men lignendene.
orala Skrevet Februar 13, 2017 Skrevet Februar 13, 2017 Er det den lyden som kommer når der er ca 10 sek igjen av siste video du tenker på?
Kim-Stian Karlsen Skrevet Februar 13, 2017 Forfatter Skrevet Februar 13, 2017 Ja er noe lunde den samme lyden. Har ikke sjekket hjul enda.Byttet reim og ett løpehjul for 3-4 måneder siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå