sluquet Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Noen som vet om en fiks? iPhone 7+ med iOS 10.2.1, BMW Connected 4.1 (den kom 02.02.17). Funket helt fint frem til i dag tidlig, nå bare kræsjer den med en eneste gang jeg forsøker å åpne den. Kjipt når det er 10 blå ute og jeg gjerne vil starte oppvarming av bilen litt før jeg drar.. Har prøvd følgende: - "kille" appen og starte den på nytt - Slettet appen og lastet ned / installert på nytt - Reset av telefonen med volumknapp / av-på knapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Har hatt samme problemet med Android appen i ukesvis. Har prøvd å reinstallere appen, legge inn bilen på nytt, men til ingen nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Har samme feil. Dukket opp i dag, var helt fint i går så dette må være en felles feil som nok snart vil bli rettet opp....håper vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Februar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2017 Takk for svar, da slår jeg meg til ro med at dette blir fikset snart. Får bruke connected drive portalen inntil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 Kom en ny versjon nå som har rettet problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå