Hansh Skrevet Februar 23, 2017 Share Skrevet Februar 23, 2017 (endret) Siden mine foreldre går og venter på at deres 440iA X-drive skal produseres tenkte jeg å se om det kan være noe interesse her for bilen de da skal selge. Den er en 2012 modell som har gått ca. 120 000. De har eid den siden den var ny, og alt av servicer og arbeid er utført hos Jæger Sentrum. Den har nettopp fått nye klosser og skiver på alle hjul, og er ellers godt tatt vare på med hyppig håndvask og stell. Den har litt bruksmerker her og der, men fremstår ellers som fin. Selv synes jeg den er ganske riktig utstyrt, bortsett fra cruisekontroll og ryggesensorer. Jeg tenker at ca. 260 000,- ikke burde være skivebom, men hører gjerne hva andre synes om pris. De får trolig den nye bilen i slutten av april, og nærmere den tid kommer jeg til å ta bedre bilder, og legge den ut på finn.no. Foto: Kristine Møgsterwww.photostudiomogster.no Endret April 18, 2017 av Hansh Lagt inn nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Februar 23, 2017 Share Skrevet Februar 23, 2017 Etter min mening er bilen utstyrt med et litt spesielt interiør med tanke på farge. Dette kan føre til at bilen tar litt lengre tid og selge. Om du ikke treffer på rett kjøper med engang. Slike ting er litt vanskelig og forutse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2017 Ja, det interiøret kan slå begge veier. Det er absolutt bilen for de som foretrekker svart/svart bil, men av hva jeg har sett så er det stadig flere som får sansen for akkurat det interiøret, så med litt tid til hjelp har jeg tro på at rette kjøper dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=92097612&myad=92097612 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 18, 2017 Forfatter Share Skrevet April 18, 2017 Siste forsøk på denne, nå med nye proffe bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet April 18, 2017 Share Skrevet April 18, 2017 Ser ut som veldig mye bil for pengene! Av nysgjerrighet, hvor mye har forhandler tilbudt i innbyttepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå