bmw5turbo Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 Hei, Er det noen som har koblet opp en M50 motor i en E46 ? Original motor var M43TUB19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 For bane eller vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5turbo Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 9 minutter siden, Evopower skrev: For bane eller vei? Bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 (endret) Da er det enkelt et m50 ledningsnett er forholdsvis enkelt å klippe ned til det mest nødvendige. Skal ha et diagram en plass som viser hva du trenger av ledninger. Man står igjen med 2 kabler som trenger strøm. Så er jeg usikker på om bunnpanna passer men jeg er 90% sikker på at det går. Må være med sumpen bak fra m52. Ellers skal girkasse og motor gli rett på plass Endret Februar 26, 2017 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5turbo Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 46 minutter siden, Evopower skrev: Da er det enkelt et m50 ledningsnett er forholdsvis enkelt å klippe ned til det mest nødvendige. Skal ha et diagram en plass som viser hva du trenger av ledninger. Man står igjen med 2 kabler som trenger strøm. Så er jeg usikker på om bunnpanna passer men jeg er 90% sikker på at det går. Må være med sumpen bak fra m52. Ellers skal girkasse og motor gli rett på plass Sendt PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5turbo Skrevet Mars 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2017 Noen som har gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå