530xda Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 den venstre er hydraulisk. skal den høyre klare å holde luka eller er den kun til pynt. ser på delenummer at det er en gassdemper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 Tror det ja. Luka min detter hvertfall igjen om jeg tar den vekk, men mistenker også at jeg har innvendig lekkasje på den hydrauliske sylinderen eller pumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530xda Skrevet Mars 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2017 case scenario her er at den venstre har løsnet og vi har en mistanke om at den høyre er så slapp at den ikke har hjelpt til i åpninga. Dermed kanskje ødelagt låseringen i den hydrauliske dritten. evt slakk i låseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 Nummer 6 på Dette bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530xda Skrevet Mars 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2017 nr 6 ble byttet for mange mnd siden og luken har virket fint etter det. Nå er det låseringen i selve den hydrauliske demperen som er utslitt. låseringen må byttes ut av en skikkelig mekaniker, ikke en bilmekaniker. Men nr 8 kan være slapp. lurer på å kjøpe ny der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 om du tar av nummer 8 så kjenner du fort om den fungerer eller er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå