moekim666 Skrevet Mars 7, 2017 Share Skrevet Mars 7, 2017 Hei. Er det noen her inne som vil selge meg Bentley manual til e28? Trenger først og fremst avsnittet om overhaling av getrag 260/6 manuellkasse. Kanskje noen har det i pdf, eller er villig til å scanne? Nei, finner ikke på google! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Mars 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2017 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet Mars 7, 2017 Share Skrevet Mars 7, 2017 Denne har du vel sett,men ikke Bentley : https://www.bmwtechinfo.com/repair/main/137en/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2017 Jepp, men den manglet det jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2017 No har jeg i allefall bestillt meg bok, men skulle uansettt hatt info på girkassen nå, boka kommer sikkert ikke før om en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå