Nicoboy1 Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Hei, har googlet og styr på en stund nå og finner mange som har hatt noen av problema eg har men der står ikkje heilt ka som har vert problemet. Så da prøver eg her. Fikk plutselig problemer med instrument panelet og radio en dag eg var ute å kjørte. Spilleren ville ikkje slå seg på og instument panelet viste dobbel fart og turtall menst fuel og temp fungerer. det viser heller ikkje om langlys, blinklys eller tåkelys er på og når jeg blinker med lys hornet så slår det seg av å til av og fyste gang eg bruker lang lys etter en kald start så kommer nød blink og interiør lys på. Nødblinken får eg av, men interiør lyset får eg ikkje av uten å late opp og igjen en dør. Jeg har gjort rene alle jordingene framme i motor rommet og da fungerer cd spilleren igjen men ikkje resten. Hadde også poblemer med at instument panelet sto f.eks på 75km/t og 4000rpm hele tiden og når eg blinket med lys hornet så kunne de flytte seg på andre plasser eller skru seg helt av eller leve sitt eget liv(fuel og temp levde også sitt eget liv da). Var også borte i at turtallet hoppet oppover fra 1000 til 4000 og 6000 etter hvert som turtallet økte. Men nå etter eg gjorde rene jordingene framme i motor romme har det kun vist dobbelt turtall/fart og fuel og temp har fungert og lang/blink/grøftelys har ikkje vist i panelet. Er det noen som har en formening om hva d kan komme av? Har lett etter flere jordinger rundt dashbordet men finner ingen i området. Håper noen har vert borti dette før og kan hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Siden det er e39, skift bakstykket på tenningslåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicoboy1 Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 Så du tror det kan vere tennings slåsen? Eg har hatt en minstanke om den tidligere da d ikkje e alltid starteren slår inn, antispinn fungerer ikkje og d ikkje e alltid eg får låse bilen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Om det er pre facelift og den ikke har vært skiftet så er det nesten garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicoboy1 Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 okay, takk for svar Det er pre facelift og eg tvila på den har vert skiftet før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå