kjelljakob97 Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Da blir det å hente en bmw e36 1997 modell på torsdag forhåpentligvis. Desverre en 316i, men med tanke på prisen jeg får den for, og kilometer stand på 170.000km så nøler jeg ikke på denne. Blir mye updates på interiør. Er det jeg brenner mest for, også selvfølgelig blir det noe felger og senk etterhvert. Synes det kuleste er når den er orgnial (helst facelift) med litt senk om felg. Bilder kommer så fort jeg får hentet den sAlnes og Jokkke reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Dette blir bra Gleder meg til å være med å hente på torsdag kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Slik ser altså min e36 ut Idag som da skal være donor bil når det gjelder interiør. Så alt dette blir flyttet over og det kommer til å se noen lunne slik ut bimmerfun, sAlnes, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 (endret) v Endret Mars 21, 2017 av kjelljakob97 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå