brannmester Skrevet Mars 22, 2017 Share Skrevet Mars 22, 2017 Fikk ett problem med styrepanelet til vinduer og speil på min E61 i dag, ingenting som virker. (sjåførsiden) Har sjekket alle sikringer, alle andre dører kan åpne vinduene, det samme med fjernkontrollen. den kan også lukke og åpne vinduene. Det er lys i panelet i døren, men ingen av knappene virker, er det noen som har vært borti det samme? bilen er en 2007 525D facelift (197 hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 etter en liten uke virker alt som tidligere. vasket bilen kvelden før, kan det være fukt i speilet som påvirker hele panelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 29, 2018 Share Skrevet Januar 29, 2018 Det samme har nå skjedd på min 06 X3. Hos meg virker ikke speiljusteringen heller. Gjør det det hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Januar 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2018 Ingenting virket, men som jeg skrev tidligere begynte alt å virke igjen etter ca 1 uke. har i ettertid vært forsiktig med bruk av høytrykksspyler mot speilene, så kan være at det var noe inni speilet som ikke likte vann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2018 Share Skrevet Januar 29, 2018 Siden det virker igjen kan det jo tyde på fukskade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå