Robinvanvik Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 (endret) Hei, Ønsker å kjøpe en hel og velfungerende 11 knappers obc til Bmw E36 Den må være på engelsk, ingen pixelfeil og knapper som henger. Robin Endret Mars 25, 2017 av Robinvanvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 Jeg klarer ikke å fylle alle kravene dine hehe, men har en 18 knappers kjørecomputer. Alt funker, men er en knapp som henger dårlig, eller detter fort av. 200kr om du skulle være interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Mars 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2017 Hei, har en 18 knappers computer ifra før. Men takk for svar kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Er ikke lett å få tak i dessverre. Er noe eget med de 11knapps at displayet får pixelfeil Brente av 2400kr på en "ny" via Ebay til min e36. Så hin dagen at nå har den også fått pixelfeil ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Mars 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2018 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet April 12, 2019 Forfatter Share Skrevet April 12, 2019 Ingen som har?:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 4, 2019 Share Skrevet Mai 4, 2019 Ikke umulig at jeg har. Men den finnes fram først og testes. Ikke vært i bruk på mange år. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå