Duplotheone Skrevet April 5, 2017 Share Skrevet April 5, 2017 (endret) Hei eg kjøpte noe Hella orginale xeon lykter E39 og det viser seg at det er bare xeon på nærlys,selger sa det var på begge:(, hvordan kan eg få dette på fjærnlys og? Har jo 2 sånne bokser bak på lyset så burde jo gå ann? Eg tok av fronten glasset på disse lyktene pga ingen angeleyes så tok mine glass fra gammle face lift lykter på men problemet nå er jo gult lys rundt angeleyes eg har 10 småe pærer på angel light i hver lykt noen som vet hva soketen heter på de??tok ut en pærer og ingen navn trenger x20 stykk med hvite lys kor for eg takki? Endret April 5, 2017 av Duplotheone Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 5, 2017 Share Skrevet April 5, 2017 Hva slags bil du har er nok rimelig relevant her.. Duplotheone reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplotheone Skrevet April 5, 2017 Forfatter Share Skrevet April 5, 2017 Sry E39 endre etter du sa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Duplotheone reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplotheone Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 Tusen takk for hjelpen mr 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå