BMWm3e922008 Skrevet April 9, 2017 Share Skrevet April 9, 2017 Noen som har erfaringer fra Værnes auto?de har en bil jeg har lyst på,men har hørt mye negativt om de og at de har gått konkurs flere ganger osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 3.0dat Skrevet April 9, 2017 Share Skrevet April 9, 2017 Hei, jeg har også hørt mye forskjellig med dette firmaet... blitt frarådet fra mange. Jeg tenkte at det finnes jo mange seriøse som vi heller kan gå til, gidder ikke bli dradd med inn i noe tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Jeg og en kollega var en gang innom der sånn for moro skyld. Ca 2 år siden. Den selgeren som jobba der da lira av seg så mye tull å løgn at det var helt absurd. Nå var dette riktignok ang bilene de solgte og teknisk info om bilene og usannsynlige påstander som ikke har rot i virkeligheten. Men bare det fikk meg til å styre totalt unna. Mulig bilene de selger er bra. Men jeg hadde nok ikke turt å teste det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWm3e922008 Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 Tusen takk for tilbakemeldinger:) har også fått en del pm ang dem der folk ikke ønsker å fortelle historier offentlig. jeg kjøper nok en bil en annen plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå