Roneids Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 Har et problem med min bmw e91. Det rister i rattet ved nedbremsing, trodde det var bremser, men bytta bremser foran og bak. Var og slakk i en bærearm, så jeg bytta den også, ingen bedring. Så nå tror jeg at det kan være casterstagforingen, men er litt lei av å kjøpe deler uten at det har noe effekt, så er det noen som har hatt samme problem som har fått fiksa det? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 Du kan jo vurdere å se på caster foringene dine? Ja, de kan være grunnen til risting i ratt. Forholdsvis billig å gamble på disse uansett. Roneids reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roneids Skrevet April 12, 2017 Forfatter Share Skrevet April 12, 2017 Ja får nesten gjøre det, må ha pressverktøy eller kjøpe hele casterstaget, så får se hva det blir til, blir vel å gamble på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roneids Skrevet April 12, 2017 Forfatter Share Skrevet April 12, 2017 Øvre årdal, Sogn og fjordane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 Ok, det blir langt unna. Gå sammen med noen kompiser å kjøp verktøy. Det er gull å ha og spart inn på et par biler. På mange biler kan du bytte foringen uten å ta armen helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå