///M-sport Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 (endret) SOLGT! Selger ett brukt Sebring eksosanlegg til BMW E34. Rustfritt. det er til 535i, men jeg brukte det på en 525. -flott lyd men ikke høyt eller bråkete. det er en dypere og grom lyd uten å være "harry". dette anlegget har også TUV godkjenning, og jeg tror jeg har papirene liggende ett sted. katt'er er byttet ut med rette rør som vises på bildet. dette er sveiset på. tilstanden er bra og funksjonabel. må hentes, sendes ikke. endestussene trenger en liten polering etter å ha stått lagret i mange år. selges til fin pris, 1600 kr. delene befinner seg i ski. Katalysatorer selges for 300, for begge. Endret Juli 13, 2017 av ///M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Er interessert i bare bakpotten hvis du er villig å selge bare den. Må i tillegg sendes, men det burde ikke være noe problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Mai 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2017 beklager sent svar. ønsker å selge dette komplett og ønsker ikke å styre med forsendelse. venter til noen kan hente det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå