Espen Hagen Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 Hei. Har adaptive led lys med automatiske avblendbare lys på min f31 (2017). Noen som har erfaring eller vet om det går an å justere slik at lysene skrur seg på før, altså før det blir bekkmørkt? Da mener jeg fulltlys.. Det må nesten være svarte natta før de skrur seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet April 22, 2017 Share Skrevet April 22, 2017 Man kan kode om sensitiviteten på dem. Espen Hagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 22, 2017 Forfatter Share Skrevet April 22, 2017 7 timer siden, tthuns skrev: Man kan kode om sensitiviteten på dem. Får man gjort dette med carly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet April 22, 2017 Share Skrevet April 22, 2017 Jeg har gjort det med esys. Si i fra om du trenger hjelp. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Hagen Skrevet April 22, 2017 Forfatter Share Skrevet April 22, 2017 1 time siden, tthuns skrev: Jeg har gjort det med esys. Si i fra om du trenger hjelp. Jeg trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå