Virtual Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 (endret) Hei Så i helgen at jeg manglet ytre høyre baklys, ikke det på koffertlokket . Tenkte at dette var sikkert en enkel sak, bare bytte pære. Men neida, så enkelt var det ikke Så jeg startet med å måle om det kom spenning bak, alt ok. Målte alle pærer, alt ok. Gikk inn og søkte litt på nettet, fant da selvfølgelig ut at jeg hadde innebygget LED lys i lykten. Gikk ut igjen og sjekket nærmere, viste seg at det er to kontakt pinner på baksiden av lykten som den store svarte konsollen for alle de andre pærene skal gå i mot og gi kontakt. Målte disse to pinnene med ohm meter men det var ikke noe utslag. Så da regner jeg med at det er defekt / brudd i LED lyset inne i lykten. Er det noen som kjenner til dette og har klart og reparere dette med hell uten å kjøpe ny lykt til flere tusen kroner? Takker for svar. Endret Mai 2, 2017 av Virtual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Om diodene er gåen og ikke dårlig kontakt til lykten (ofte det skjer) så er det ikke noe å fikse på. Ny lykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 38 minutter siden, Reef89 skrev: Om diodene er gåen og ikke dårlig kontakt til lykten (ofte det skjer) så er det ikke noe å fikse på. Ny lykt. 38 minutter siden, Reef89 skrev: Om diodene er gåen og ikke dårlig kontakt til lykten (ofte det skjer) så er det ikke noe å fikse på. Ny lykt. Takker for svar Ikke noe dårlig kontakt til lykten, har målt alt. Snakket med GS bildeler i dag, dette er en svakhet på BMW med eldre LED lys som er innebygget i lykten. Noen på utenlandske BMW sider har klart og fikse dette med å dele lykten og lodde det på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå